مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-27بين الملل

یسراییل هیوم: کشورهای عربی با طرح الحاق کرانه باختری مخالفتی ندارند


یک روزنامه اسراییلی امروز (چهارشنبه) در گزارشی مدعی شد، بر خلاف اظهارات رهبران سیاسی برخی کشورهای عربی، این کشورها در واقع با طرح الحاق شهرک ها و غور اردن مخالفت نمی کنند.

- یک روزنامه اسراییلی امروز (چهارشنبه) در گزارشی مدعی شد، بر خلاف اظهارات رهبران سیاسی برخی کشورهای عربی، این کشورها در واقع با طرح الحاق شهرک ها و غور اردن مخالفت نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یسراییل هیوم در شماره امروز خود با استناد به اظهاراتی منسوب به دو منبع اردنی و مصری بلند پایه مدعی شد، مخالفت با طرح اسراییلی ارائه شده به کابینه برای الحاق یا اعمال حاکمیت و قوانین اسراییلی بر شهرک های کرانه باختری اشغالی و مناطقی از غور اردن هرگز واقعی نبوده، به ایجاد شکافی در روابط طرف هایی همانند اردن، مصر و اسراییل منجر نشده و هرگز برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را به اقدام علیه چنین تصمیمی تشویق نخواهد کرد.

براساس گزارش این روزنامه، آنچه پشت پرده جریان دارد، کاملا با اظهارات مسؤولان کشورهای عربی مغایرت دارد، نمایندگان این کشورها در دیدارهای چند ماه اخیر خود با جارد کوشنر و آوی برکویتس، دو نماینده دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا درباره اجرای طرح معامله قرن، به آنها با وجود موضعگیری های رسمی و علنی شان، برای ادامه ترسیم محدوده فعالیت مسؤولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یسراییل هیوم: کشورهای عربی با طرح الحاق کرانه باختری مخالفتی ندارند

یسراییل هیوم: کشورهای عربی با طرح الحاق کرانه باختری مخالفتی ندارند