مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-27اجتماعي

طولانی ترین غار نمکی جهان در قشم


قشم یکی از دیدنی ترین مقاصد گردشگری موجود در ایران هست که جاذبه های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است، از جاهای دیدنی قشم می توان به دره ستارگان، - تنگه چاهگو، چاه های لافت، جزایر هنگام و غیره اشاره کرد، اما در این متن قصد داریم یکی از جاذبه های ناشناخته و بسیار خاص قشم را به شما معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام لحظه آخر، اگر از علاقه مندان به کسب اطلاعات در رابطه با طولانی ترین غار نمکی جهان هستید و یا قصد سفر به قشم را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

طولانی ترین غار نمکی جهان کجاست؟ همان طور که در مقدمه اشاره کردیم جزیره قشم مملوء از جاذبه های گردشگری است و طولانی ترین غار نمکی جهان نیز در این جزیره قرار دارد.

طولانی ترین غار نمکی جهان که غار نمکدان نام دارد در 90 کیلومتری شهر قشم و ارتفاع 237 متری از سطح دریا واقع شده است، اگر از علاقه مندان به طبیعت گردی هستید در سفر به قشم بازدید از این غار را فراموش نکنید، وجود آب در کف غار و رطوبت هوای جزیره باعث شده که ساخت قندیل ها همواره ادامه داشته باشد و صحنه های بسیار زیبایی در این غار به وجود آمده است، بعلاوه در برخی از نقاط غار حوضچه هایی وجود دارد که آب موجود در آن ها صحنه های مختلف را منعکس کرده و تصاویر زیبایی خلق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی ترین غار نمکی جهان در قشم

طولانی ترین غار نمکی جهان در قشم