مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:352020-05-27اقتصادي

173 طرح توسعه اقتصاد روستایی در گنبدکاووس اجرا می شود


در راستای بند هشت مصوبات کارگروه اقتصادی سرمایه گذاری کشور و شورای برنامه ریزی و توسعه استان 173 طرح توسعه اقتصاد روستایی در شهرستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه توسعه اقتصاد روستایی شهرستان اظهار کرد: در راستای برنامه ششم توسعه در سال گذشته تیم کارشناسی از طرف کارگروه اقتصاد سرمایه گذاری و اشتغال کشور با هدف ایجاد زمینه لازم برای توسعه اقتصاد روستایی کار مطالعاتی خود را انجام دادند.

وی تصریح کرد: در این مطالعات ظرفیت ها، زیرساخت ها و توپوگرافی روستاها مورد بررسی و تحقیق قرار گرفت تا طرح های موردنظر منجر به توسعه اقتصاد روستا شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: در حال حاضر 173 طرح در 21 روستای حوزه شهرستان احصا شده که از این تعداد 13 روستا در بخش مرکزی و هشت روستا در بخش داشلی برون هستند.

وی با اشاره به تحریم های موحد اقتصادی توسط آمریکا خاطرنشان کرد: امسال  اعتبارات دولتی برای اجرای این طرح ها پیش بینی شده اما با توجه به تحریم های موجود و کمبود اعتبارات باید تلاش کنیم تا از طریق جذب سرمایه گذار بخش خصوصی بتوانیم منابع مالی را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

173 طرح توسعه اقتصاد روستایی در گنبدکاووس اجرا می شود

173 طرح توسعه اقتصاد روستایی در گنبدکاووس اجرا می شود