مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-27اقتصادي

وجود 18 هزار حلقه چاه غیرمجاز در فارس


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‎ای استان فارس شمار چاه های غیرمجاز آب در این استان را بالغ بر 18 هزار حلقه اعلام و آن را یک زنگ خطر جدی برای آینده آبادانی فارس ارزیابی کرد.

- کرامت الله کریمی مزیدی چهارشنبه 7 خرداد به خبرنگاران گفت: کاهش حجم سفره های آب زیرزمینی خسارات جبران ناپذیری را به آینده زندگی در استان فارس وارد کرده و خواهد کرد و روزی که این سفره های ارزشمند و خدادادی، آب کمتری برای عرضه داشته باشند، شاید آن وقت، بیابانی بیش وجود نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای فارس، کریمی مزیدی با تاکید بر اینکه فعالیت چاه های غیرمجاز بسیار خطرناک است، آمار این چاه ها را در استان فارس حدود 18 هزار حلقه عنوان و اضافه کرد: این آمار زنگ خطر محسوب می شود و باید آن را کاهش دهیم تا شانس زندگی آیندگان افزای یابد.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‎ای فارس بیان کرد: تلاش های شبانه روزی برای مقابله با حفر و فعالیت چاه غیرمجاز در فارس ادامه دارد به طوری که از ابتدای سال 98 تاکنون در حدود 1500 حلقه چاه غیرمجاز توسط آب منطقه ای استان پر و مسلوب المنفعه شده است.

کریمی مزیدی گفت: حفر و فعالیت چاه غیرمجاز به دلیل کاستن از حجم سفره های زیرزمینی آب، جرم محسوب می شود و متخلفین را با برخورد قضایی روبرو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 18 هزار حلقه چاه غیرمجاز در فارس

وجود 18 هزار حلقه چاه غیرمجاز در فارس