مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:492020-05-27سياسي

پشتوانه مجلس قوی انتخاب رییس قوه با رای بالا است


منتخب مردم شرق مازندران مازندران در مجلس یازدهم گفت: رییس مجلس برابر قانون اساسی رییس قوه است و هرچه از پشتوانه بالایی برخوردار باشد و در جایگاه مردمی تری باشد در صحنه های چانه زنی عرصه بین الملل و داخلی بسیار مهم خواهد بود.

- غلام رضا شریعتی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری در پاسخ به سؤالی مبنی بر معیارهای انتخاب رییس مجلس و هیات رییسه، اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید بر روحیه جهادی، مدیریت انقلابی، روحیه تحولی، دلسوزی به حال محرومان و مستضعفان و کارآمدی به اعتقادم همه اینها باید از ویژگی های نمایندگان باشد که رییس مجلس و هیأت رییسه در این زمینه سرآمد باید باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه درگیر بحران و در وضعیت جنگ اقتصادی با دشمنان به سر می بریم در این دوران دارا بودن روحیه جهادی و خستگی ناپذیری برای مواجه با این بحران ها بسیار ارزشمند خواهد بود.

منتخب مردم شرق مازندران در مجلس یازدهم در پاسخ به این سؤال که چرا اهمیت دارد که رییس مجلس با رای بالا انتخاب شود، خاطرنشان کرد: رییس مجلس برابر قانون اساسی رییس قوه است و هر چه از پشتوانه بالایی برخوردار باشد و در جایگاه مردمی تری باشد در صحنه های چانه زنی عرصه بین الملل و داخلی بسیار مهم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتوانه مجلس قوی انتخاب رییس قوه با رای بالا است

پشتوانه مجلس قوی انتخاب رییس قوه با رای بالا است