مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 10:352020-05-27سياسي

«ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی» عامل اصلی استحکام بنیان خانواده


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و ایرانی عامل اصلی استحکام بنیان خانواده است که با استحکام بنیان خانواده بسیاری از مشکلات کنونی جامعه از جمله آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی بعدازظهر امروز در آیین افتتاح بنیاد صیانت از خانواده اظهار کرد: ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و ایرانی عامل اصلی استحکام بنیان خانواده است که با استحکام بنیان خانواده بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی جامعه از جمله بزهکاری و آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند.

وی افزود: نهاد خانواده به عنوان پایه و اساس و اصلی ترین نهاد جامعه، همواره در اسلام از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار بوده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و تربیت بر مبنای اصول اعتقادی و دینی در خانواده ها در کنار بهره مندی از روش های نوین علمی به ویژه در بحث مشاوره های روانشناسی برای خانواده ها، عامل اصلی موفقیت در تربیت صحیح فرزندان در خانواده ها است.

عتباتی با انتقاد از غفلت مسؤولین و دست اندرکاران در سنوات گذشته از نهاد خانواده بیان کرد: متاسفانه آثار و تبعات سوء این غفلت و فراموشی، امروزه در جامعه به صورت ناهنجاری های اجتماعی مثل گریز از تشکیل خانواده ها، گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی» عامل اصلی استحکام بنیان خانواده

«ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی» عامل اصلی استحکام بنیان خانواده