مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 10:502020-05-27حوادث

سوزاندن خواهر توسط برادر/ متهم دستگیر شد


سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به آتش زدن یک منزل مسکونی در رشت و فوت دختر خانواده در این حادثه، گفت: عامل این حادثه پسر خانواده بوده که دستگیر شده است.

- سرهنگ مجید رسول زاده فرساد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آتش زدن یک منزل مسکونی در محله سلیمانداراب رشت در تاریخ 31 اردیبهشت ماه امسال، اظهار کرد: در این حادثه دختر 18 ساله خانواده دچار سوختگی شدید شده که به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه علت حادثه اختلافات خانوادگی و مخالفت پسر با ازدواج خواهر 18 خود بوده است، افزود: متهم در روز حادثه با مراجعه به خانه پدری و مشاعره لفظی اقدام به آتش زدن منزل مسکونی می کند.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در زمان حادثه پدر، مادر و خواهر کوچک تر به همراه خواهر بزرگ تر و نامزد وی نیز در خانه حضور داشتند، گفت: متأسفانه در این حادثه دختر 18 ساله دچار سوختگی شدید می شود.

وی در ادامه به انتقال دختر به یکی از مراکز درمانی شهر رشت اشاره و با بیان اینکه روز گذشته به علت شدت سوختگی جان خود را از دست می دهد، تصریح کرد: متهم دستگیر و در اختیار نیروی انتظامی بود که با تکمیل پرونده به مراجع قضایی استان تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوزاندن خواهر توسط برادر/ متهم دستگیر شد

سوزاندن خواهر توسط برادر/ متهم دستگیر شد