مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 11:552020-05-27اقتصادي

مسائل اجتماعی باید در صدور مجوزها مورد توجه جدی قرار گیرد


استاندار زنجان، با بیان اینکه مسائل اجتماعی باید در صدور مجوزها مورد توجه جدی قرار گیرند، ابراز کرد: الزامات منطقی در سیستم شهری نیز پیش بینی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری و آمایش سرزمین استان زنجان در محل استانداری، به موضوع مهم پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و گفت: این طرح، مورد توجه و تمجید معاون اول رییس جمهوری قرار گرفته و از وزارت امور اقتصادی و دارایی خواسته شده که استان های دیگر هم از تجارب استان زنجان در این زمینه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مسائل مطرح شده باید کارشناسی شده و دقیق و درست مورد توجه مدیران در جلسه باشد، اظهار کرد: تمام دستگاه های اجرایی بخش اقتصادی باید به پنجره واحد سرمایه گذاری توجه ویژه شود و مدیران گزارش کامل و درست را ارائه بدهند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه عملکرد دستگاه های مختلف در پنجره واحد سرمایه گذاری از جلسات بعدی شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه می شود، گفت: باید در جلسات مشکلات و مسائل موجود برطرف شود تا کارهایی که به صرفه و صلاح مردم است اجرا شوند.

حقیقی به برگزاری جلسه کار گروه زیر بنایی و توسعه روستایی در استان اشاره کرد و افزود: این جلسه باید دو هفته پشت سر هم برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل اجتماعی باید در صدور مجوزها مورد توجه جدی قرار گیرد

مسائل اجتماعی باید در صدور مجوزها مورد توجه جدی قرار گیرد