مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 01:102020-05-27ورزشي

آغاز تمرینات اسکی بازان معلول برای سهمیه پارالمپیک


رییس انجمن اسکی معلولان از آغاز تمرینات اسکی معلولان در پیست اسکی توچال خبر داد و گفت: این تمرینات تا اول تیر که پیست دارای برف است، ادامه خواهد داشت.

- عیسی ساوه شمشکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با مجوزی که از ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان در خصوص شروع تمرینات اسکی بازان معلول دریافت کردیم، تمرینات اسکی بازان پایتخت را در پیست اسکی توچال آغاز کردیم که این تمرینات تا اوایل تیرماه که پیست حاوی برف است، ادامه خواهد داشت تا ببینیم وضعیت از نظر این بیماری چگونه خواهد بود.

وی گفت: با توجه به این که هنوز تقویم فدراسیون جهانی برای شروع مسابقات بین المللی و جهانی در سال 2020 مشخص نیست، منتظر اطلاع رسانی از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک هستیم تا خود را برای مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی که از دی ماه امسال آغاز می شود و به مدت یکسال ادامه خواهد داشت، آماده کنیم.

شمشکی اضافه کرد: مسابقات پارالمپیک زمستانی در رشته های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی اسفند 1400 در چین برگزار خواهد شد که ما امیدواریم شرایط از نظر بیماری کرونا به گونه ای باشد که امسال مشکلی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه نداسته باشیم.

رییس انجمن اسکی معلولان خاطرنشان کرد: امسال پس از این که مشخص شد در کدام مسابقات کسب سهمیه می توانیم شرکت کنیم، سعی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تمرینات اسکی بازان معلول برای سهمیه پارالمپیک

آغاز تمرینات اسکی بازان معلول برای سهمیه پارالمپیک