مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 04:152020-05-28ورزشي

قرار گرفتن در چنین جایگاهی در لیگ اسپانیا لذت بخش است


سعید برخورداری، دروازه بان اصفهانی تیم گوادالاخارا اسپانیا در بین 10 دروازه بان برتر این فصل از لیگ قرار گرفت.

- ایسنا/اصفهان سعید برخورداری، دروازه بان اصفهانی تیم گوادالاخارا اسپانیا در بین 10 دروازه بان برتر این فصل از لیگ قرار گرفت.

وی عنوان نهمین دروازه بان از لحاظ تعداد سیو و بالاتر از وارگاس دروازه بان تیم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا قرار گرفت و دومین دروازه بان لالیگا از لحاظ درصد سیو شد.

سعید برخورداری در گفت و گو با ایسنا، گفت: لیگ اسپانیا یکی از بهترین لیگ های هندبال در دنیا است، هندبال اسپانیا، قهرمان جهان، اروپا و المپیک است و به همراه آلمان و فرانسه از صاحب سبک ترین کشورها در هندبال است و بازی کردن در چنین لیگی یکی از افتخاراتی است که می تواند هر ورزشکاری به دست آورد و قرار گرفتن در چنین لیستی برایم لذت بخش و رضایت بخش است.

وی افزود: امسال دومین سال بازی من در لیگ اسپانیا است، سال گذشته در دسته پایین تر بازی می کردم که در پایان فصل به عنوان بهترین دروازه بان دسته یک انتخاب شدم و بعد از آن به تیم گوادالاخا پیوستم.

در ابتدای فصل فکر نمی کردم، بتوانم چنین عملکردی داشته باشم، چرا که رقابت در لیگ اسپانیا بسیار سنگین است و بهترین دروازه بان های دنیا در لیگ اسپانیا بازی می کنند و به این راحتی حتی ممکن است در طول فصل فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن در چنین جایگاهی در لیگ اسپانیا لذت بخش است

قرار گرفتن در چنین جایگاهی در لیگ اسپانیا لذت بخش است