مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 04:202020-05-28سياسي

مجلس یازدهم مجلسی مصرّ بر نظارت مؤثر


نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با اشاره به رویکرد مجلس یازدهم در حوزه نظارت دقیق بر اجرای قوانین، گفت: برطرف کردن مشکلات اقتصادی و فرهنگی به عنوان ضعف های موجود کشور از تأکیدات رهبری معظم نظام است.

- سید علی آقازاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به آغاز کار مجلس یازدهم با برگزاری افتتاحیه مجلس، اظهار کرد: روز گذشته، افتتاحیه مجلس با پیام رهبری معظم نظام، دعوت از شخصیت ها و اجرای برنامه های ویژه، طبق معمول ادوار مختلف مجلس ،برگزار شد.

وی با اشاره به وجود فراکسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی، گفت: مباحث مربوط به انتخاب هییت رییسه طبق آیین نامه انجام شد و در چند روز آینده، تکلیف هیئت رییسه نیز همانند انتخاب آقای قالیباف به عنوان رییس مجلس، بار برگزاری انتخابات مشخص می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس  شورای اسلامی با تأکید بر عدم وجود اختلاف بین نمایندگان و وجود وحدت رویه در بخش های مختلف، افزود: بر اساس وظایف آیین نامه ای مجلس، فراکسیون های داخلی در حال شکل گیری برای انجام  فعالیت های تخصصی در حوزه های مختلف  می باشند.

آقازاده پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در افتتاحیه مجلس یازدهم را ترسیم مسیر آینده نمایندگان منتخب دانست و بیان کرد: برطرف کردن مشکلات اقتصادی و فرهنگی به عنوان ضعف های موجود کشور از تأک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم مجلسی مصرّ بر نظارت مؤثر

مجلس یازدهم مجلسی مصرّ بر نظارت مؤثر