مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 04:352020-05-28سياسي

حضور پررنگ بانوان اصفهان در مجلس یازدهم/ تلاش برای تصدی پست های کلیدی خانه ملت


افزایش زنان در دوره های مجلس شورای اسلامی سطح انتظارات بانوان جامعه را بالا برده است، در حالی که زنان کمترین حضور را در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس کمسیون های مختلف دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امروز گفتمان زنان گفتمانی غالب در سطح جوامع است و از آنجا که نیمی از هر جامعه را زنان تشکیل می دهند، مسائل مربوط به آنان حائز اهمیت است، همانطور که آمارهای موجود مبین این واقعیت است که وضعیت زنان نسبت به گذشته و ارتقا یافته است، هر چند در بسیاری از حوزه ها، نابرابری اجتماعی و تبعیض همچنان وجود دارد.

حضور انقلابی زن ها که از زمان مشروطه آغاز شده و تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن ادامه یافته، از دیدگاه رهبری در واقع بازگشت زن به فطرت و اصل خویش است.

زنان علاوه بر حرکات انقلابی، شرکت در تظاهرات و فعالیت های امدادی با فداکاری هایی که نسبت به همسران، فرزندان ابراز کردند، سهم زیادی در پیروزی انقلاب داشتند.

بانوان یکی از پایه های پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بدون شک اگر حضور زنان نبود، انقلاب اینگونه به ثمر نمی نشست و تاثیرگذار نمی شد.

از نظر بزرگان انقلاب هم داخل کردن زنان به متن انقلاب، یکی از کلیدهای اساسی پیروزی هر انقلابی است؛ نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال جنگ تحمیلی که شهدایی هم تقدیم نظام و انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ بانوان اصفهان در مجلس یازدهم/ تلاش برای تصدی پست های کلیدی خانه ملت

حضور پررنگ بانوان اصفهان در مجلس یازدهم/ تلاش برای تصدی پست های کلیدی خانه ملت