مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:552020-05-28سياسي

امام خمینی (ره) نماد اخلاق نبوی و شجاعت علوی بود


امام خمینی (ره) نماد اخلاق نبوی، شجاعت علوی و شور عاشورایی بود.

- رییس سنی مجلس گفت: امام خمینی (ره) نماد اخلاق نبوی، شجاعت علوی و شور عاشورایی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید رضا تقوی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرا رسیدن ایام رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: امام مصداق قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَکَّاها و اسوه زیبای وَإِنَّکَ لَعَلیٰ خُلُقٍ عَظیمٍ بود.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) در صندوق سینه خویش جواهر الحکم را ذخیره داشت و دریای دلش بحار الانوار بود، ادامه داد: قلم امام خمینی (ره) کیمیای سعادت بود و دستورالعمل هایش جامع السعادات.

سخنانش کافی به مقصود بود و قافیه به مراد، شخصیتی که هرگز نلرزید جز برای خدا، هرگز چیزی نخواست جز از خدا، هرگز گامی برنداشت جز در مسیر خدا و هرگز کلامی جز برای خدا بر زبان نیاورد.

تقوی بیان کرد: دنیا با تمام فریبکاری هایش نتوانست امام (ره) را به زانو درآورد، مقام با تمام طنازی هایش نتوانست او را در دام خود گرفتار سازد و جهان با تمام وسعتش نتوانست ظرفی برای شخصیت ایشان باشد.

رییس سنی مجلس یازدهم تصریح کرد: فریاد رعدآسای امام بر اندام رعد رعشه می انداخت، آغوشش پناهگاه تمام بی پناهان بود، نگاهش نرم تر از نور می رقصید، کلامش عطر معنویت را در فضای زندگی پر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) نماد اخلاق نبوی و شجاعت علوی بود

امام خمینی (ره) نماد اخلاق نبوی و شجاعت علوی بود