مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-28سياسي

واگذاری 671 واحد مسکونی به نیازمندان در روستاهای استان بوشهر


آیین افتتاح و واگذاری 1334 واحد مسکونی جهت نیازمندان کمیته امداد توسط نیروی دریایی سپاه در استان های بوشهر و هرمزگان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

- ایسنا/بوشهر آیین افتتاح و واگذاری 1334 واحد مسکونی جهت نیازمندان کمیته امداد توسط نیروی دریایی سپاه در استان های بوشهر و هرمزگان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پیش از ظهر امروز در حاشیه این آیین عنوان کرد: تعداد 671 واحد مسکونی در روستاهای مختلف سطح استان آماده تحویل شده است که امروز یکی از این واحدها به صورت نمادین در روستای پهلوان کشی شهرستان تنگستان افتتاح و واگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رمضان زیراهی افزود: این منازل به صورت کلید تحویل بوده و اعتبار آن نیز به طور مشترک و توسط کمیته امداد و نیروی دریایی سپاه هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیر پروژه در استان بوشهر منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و کمیته امداد امام خمینی بوده که شناسایی افراد بر عهده کمیته امداد و سپس اجرا و ساخت منازل با نیروی دریایی سپاه بوده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: هدف از این طرح کمک به تامین مسکن جهت افراد کم بضاعت و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 671 واحد مسکونی به نیازمندان در روستاهای استان بوشهر

واگذاری 671 واحد مسکونی به نیازمندان در روستاهای استان بوشهر