مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-28اقتصادي

قانون مالیات های مستقیم برای موقوفات سمنان اجرایی می شود


معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ماده 169 قانون مالیات های مستقیم برای موقوفات و بقاع متبرکه استان سمنان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدایمان موسوی فر ظهر امروز در نشست هم اندیشی کارشناسان مالی و تحقیق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: از آنجایی که گردش مالی شریان اصلی و کلیدی هر فعالیت اقتصادی است، اطلاع دقیق از قوانین مالیاتی و نحوه محاسبه آنها برای اداراتی که تصمیمات اقتصادی و تجاری خود را با برنامه ریزی و آینده نگری انجام می دهند، ضرورت دارد.

وی افزود: بر همین اساس، به منظور شفاف سازی اطلاعات و توسعه عدالت مالیاتی، اقدام به برگزاری نشست توجیهی و اجرایی کردن ماده 169 قانون مالیات های مستقیم کردیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی این ماده قانونی تهیه و به ادارات اجرایی سطح استان ابلاغ و جلسات توجیهی نیز برگزار شده است.

وی تصریح کرد: مالیات بر اساس چگونگی تعلق به کالاهای مورد مالیات به دو دسته مالیات های مستقیم و مالیات های غیرمستقیم تقسیم می شود.

موسوی فر عنوان کرد: مالیات مستقیم نوعی از مالیات است که پرداخت کننده نمی تواند آن را به دیگری انتقال دهد و طبق این تعریف، مالیات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مالیات های مستقیم برای موقوفات سمنان اجرایی می شود

قانون مالیات های مستقیم برای موقوفات سمنان اجرایی می شود