مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-28سياسي

ظرفیت های گردشگری سرعین برندسازی شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ظرفیت های گردشگری سرعین با همکاری فعالان رسانه ای برندسازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فلاحی ظهر پنجشنبه در نشست با فعالان رسانه و مدیران شبکه های اجتماعی سرعین اظهار کرد: سرعین به عنوان نگین گردشگری استان اردبیل ظرفیت هایی بسیار بالایی در حوزه جذب گردشگر داشته و می تواند زمینه ساز توسعه استان اردبیل شود.

وی سرعین را برند گردشگری شمال غرب کشور دانست و افزود: توسعه و رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در سرعین نیازمند معرفی هر چه بیشتر این ظرفیت ها و قابلیت ها در فضای مجازی و به ویژه شبکه های اجتماعی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: انتظار می رود با تولید محتوا و اخبار به شکلی مناسب و کیفی در راستای معرفی جاذبه های گردشگری موجود در سرعین زمینه جذب و جلب گردشگران به این شهرستان به منظور بازگشت رونق به بخش گردشگری سرعین فراهم آید.

فلاحی بیان کرد: ظرفیت های منحصر به فرد این شهرستان اعم از آب درمانی های متعدد، واحدهای اقامتی استاندارد، وجود پیست های اسکی، طبیعت بکر، آب و هوای مناسب منطقه، فرهنگ غنی مردم سرعین نیازمند معرفی در فضای مجازی با هدف جذب گردشگران استان ها و شهرهای مختلف کشور به این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری سرعین برندسازی شود

ظرفیت های گردشگری سرعین برندسازی شود