مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 08:352020-05-28اقتصادي

آغاز طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در اردکان


معاون فرماندار اردکان از آغاز طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در این شهرستان خبر داد.

- معاون فرماندار اردکان با اشاره به آغاز طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در این شهرستان، گفت: مراحل مقدماتی طرح در اردکان انجام شد و حدود 80 نفر از زنان سرپرست خانوار یا بدسرپرست کمتر از 55 سال که مستمری دریافت نکرده اند و در جایی مشغول به کار نبوده اند شناسایی شدند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رقیه کرمانیان روز پنجشنبه در نشستی با تعدادی از بانوان با اشاره به آغاز طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در اردکان، گفت: این طرح با همکاری وزارت کشور و جهاد دانشگاهی در حال اجراست که هدف از آن بهبود معیشت ،افزایش رفاه این گروه از زنان ، تکمیل زنجیره ارزش افزوده، بالا بردن درآمد متقاضیان و پیشگیری از ورود آنها به نهادهای حمایتی است.

وی اضافه کرد: این طرح از سال گذشته با سه مرحله شناسایی ظرفیت های منطقه، آموزش افراد مستعد و شاخص که با ارائه طرح جنبه عملیاتی در بازار پیدا کرد و با فراهم شدن زمینه اشتغال این گروه از بانوان آغاز شده است.

این مسئول اظهارداشت: مراحل مقدماتی طرح در اردکان انجام شد و حدود 80 نفر از زنان سرپرست خانوار یا بدسرپرست کمتر از 55 سال که مستمری دریافت نکرده اند و در جایی مشغول به کار نبوده اند شناسایی شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در اردکان

آغاز طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در اردکان