مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 09:002020-05-28اقتصادي

زورستاد تسهیل و رفع موانع تولید به بانک ها نمی رسد


تولید کننده های کشورمان از عدم تمکین بانک ها به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طبق قانون وظیفه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سراسر کشور را بر عهده دارد تا بتواند بر اساس شرایط هر واحد تولیدی نسبت به کمک رسانی و احیا آنها اقدام کند.

در این مسیر اما مشکلات متعددی وجود دارد که مهم ترین آنها عدم تمکین بانک ها به مصوبات این ستاد مبنی بر امهال وام ها یا تخصیص تسهیلات مالی جدید به واحدهای دارای مشکل است.

نظرات برخی از تولید کننده ها را در این حوزه جویا شدیم: تولید کننده مازندرانی: بروکراسی سنگین مانع دریافت تسهیلات شد جمشید حسن پور مدیرعامل شرکت باران نیرو بشل که در زمینه تولید برق نیروگاهی فعالیت می کند، به خبرنگار فارس گفت: یک بار برای دریافت تسهیلات 6 میلیارد تومانی از ستاد تسهیل معرفی شدیم که به دلیل بروکراسی سنگین دریافت نکردیم، سپرده گذاری یکی از موارد مطرح شده پس از مصوبات ستاد تسهیل بوده و همچنین در نحوه نگارش فاکتورها ایراداتی و درخواست هایی را مطرح کردند که به دلیل طولانی شدن زمان پرداخت تسهیلات منصرف شدیم.

تولید کننده ایلامی: شرایط سخت پرداخت تسهیلات سعید مظفری مدیر کارخانه تولید آجر نقشینه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: شرایطی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورستاد تسهیل و رفع موانع تولید به بانک ها نمی رسد

زورستاد تسهیل و رفع موانع تولید به بانک ها نمی رسد