مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-28اجتماعي

پروژه بهسازی محور حسن آباد به چرمشهر در دست اجرا است


مدیر کل راهداری استان تهران با اشاره به تعریض محور حسن آباد به سمت چرمشهر از اجرای پروژه بهسازی این محور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر نوروزی ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از محور حسن آباد به چرمشهر، که با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه ری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان ری در استان تهران از مهمترین شهرستان های استان است که مهمترین جاده های استان از این محور تردد دارند.

نوروزی افزود: در شهرستان ری آزاد راه تهران - قم وجود دارد که بار ترافیکی مرکز کشور به سمت جنوب کشور را پشتیبانی می کند و محور قدیم تهران قم نیز بار ترافیک سنگین بر این محور است.

وی با بیان اینکه محور حسن آباد به چرمشهر یکی از محورهای فرعی استان محسوب می شود عنوان داشت: در بحث ایمن سازی آزادراه تهران_قم کارهای خوبی انجام شده و در محور قدیم قم نیز که روکش محور دارای مشکل بود ترمیم آن در دستور کار قرار گرفت که در حال اجرا است.

مدیر کل راهداری استان تهران گفت: یکی از محورهایی که در شورای ترافیک استان با حضور استاندار مطرح شد محور حسن آباد به سمت چرمشهر بود و در مصوبه شورای ترافیکی استان قرار شد هم فرمانداری و هم اداره کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای به صورت مشترک این کار را انجام دهند و اجرای پروژه یعنی بهسازی مسیر که از نوع (دال ب)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بهسازی محور حسن آباد به چرمشهر در دست اجرا است

پروژه بهسازی محور حسن آباد به چرمشهر در دست اجرا است