مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 10:252020-05-28سياسي

ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری همدان در دستور کار است


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان گفت: پروژه ساماندهی فیزیکی و ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری همدان در زمان مقرر اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نرگس نورالله زاده ظهر پنج شنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه ساماندهی فیزیکی و آرشیو الکترونیکی در شهرداری منطقه یک همدان با اشاره به اینکه استفاده از تجارب گذشته و دستورالعمل هایی که در این زمینه وجود دارد از نکات مثبت در اجرای این پروژه بوده است، عنوان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه مغایرت و امکان نظارت و کنترل مجدد مجموعه حراست تمامی پرونده ها را در ابتدا بازبینی و شماره می کند.

وی گفت: تمامی اطلاعات و مدارکی که در گذشته وجود داشته نیز بر روی سروری دیگر انتقال پیدا کرده و نگهداری می شود که باعث دسترسی راحت تر به آنها می شود.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان اظهار امیدواری کرد: علیرغم مشکلاتی که بیماری کرونا برای پیشرفت این پروژه به وجود آورده طرح ساماندهی فیزیکی و ایجاد آرشیو الکترونیکی در زمان مقرر خود پایان یابد.

نورالله زاده بایگانی راکد را یکی از مسائلی دانست که باید در دستور کار قرار گرفته و تمامی اطلاعات به صورت یکپارچه ساماندهی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری همدان در دستور کار است

ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری همدان در دستور کار است