مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 10:252020-05-28سياسي

بهره برداری از بزرگ ترین پروژه ترافیک شهری اسفراین


بزرگ ترین پروژه ترافیک شهری کمربند شمالی شهر اسفراین امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اسفراین و جمعی از مسؤولین دستگاه های اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین طاهر رستمی در مراسم افتتاحیه بزرگ ترین پروژه ترافیک شهری اسفراین اظهار کرد: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه گره های ترافیکی شهر اسفراین رفع و همزمان پروژه جمع آوری آب های سطحی شمال غربی شهر اسفراین نیز انجام شده است.

فرماندار اسفراین افزود: اجرای کمربند شمالی شهر اسفراین دارای 2 نقطه مشکل دار بود که یکی از آنها تقاطع اسفراینی، بهشت و شهید مروجی بود که امروز به بهره برداری رسید و دیگری تقاطع باهنر و میدان ابن سینا است که مشکلات فنی و پیمانکاری آن با پیگیری شهرداری رفع شده و تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید که کمربند شمالی شهرستان تکمیل خواهد شد.

  اعتبار 37 میلیارد ریالی پل اسفراین شهردار اسفراین نیز گفت: قریب به 13 سال است که این پروژه کارهای مطالعاتی آن انجام گرفته بود و مشکلات خاص خودش را داشت که با تلاش همکاران و حمایت های مسؤولین امروز شاهد بهره برداری آن شدیم.

وی گفت: برای بهره برداری از این پروژه 14 میلیارد ریال در بخش های عملیات اجرایی زیرسازی، آسفالت، تابلو علائم و چراغ راهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بزرگ ترین پروژه ترافیک شهری اسفراین

بهره برداری از بزرگ ترین پروژه ترافیک شهری اسفراین