مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 14:302020-05-28اقتصادي

کلنگ زنی ساخت سالن ورزشی با زیر بنای 854 متر مربع در بندرعباس


کلنگ ساخت سالن ورزشی چند منظوره با امکانات جانبی در مرکز آموزشی فرزانگان دخترانه ناحیه دو بندرعباس با هزینه بالغ بر 15 میلیارد ریال به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید فخر الدین هاشمی عصر پنج شنبه در آیین کلنگ زنی یک مدرسه در بندرعباس گفت: این سالن ورزشی بواسطه محبت و نگاه خردمندانه خیرنیک اندیش جناب کامبیز عرب مسئول شرکت کشتی سازی سپهر سازی دریا جنوب و مشارکت 50 درصدی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان شروع به ساخت می شود.

وی افزود: ساخت این سالن ورزشی از خرداد ماه آغاز و در بازده زمانی حدود شش ماهه ساخته می شود وامید آن است که این پروژه در دهه فجر 99 به بهره برداری برسد.

هاشمی تصریح کرد: این پروژه 854 مترمربعی با 704 مترمربع زیربنای زمین ورزشی و 150 متر مربع امکانات جانبی نظیر رختکن، اتاق وسایل و غیره می باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ادامه داد: این سالن ورزشی مطابق با استانداردهای موجود و نیز سیستم سرمایشی نوین ساخته می شود که برای ساخت و تجهیز آن هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال استفاده می شود.

خیرین هرمزگان پررنگ ترین نقش در تحقق اهداف آموزشی و تربیتی مدارس دارند مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: نقش خیرین در تسهیل روند آموزشی و تربیتی مدارس هرمزگان ستودنی است و خیرین با نگاه پدرانه در نشاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی ساخت سالن ورزشی با زیر بنای 854 متر مربع در بندرعباس

کلنگ زنی ساخت سالن ورزشی با زیر بنای 854 متر مربع در بندرعباس