مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 16:252020-05-28ورزشي

آیت کاظم زاده رییس هیئت تنیس گیلان شد


در جمع انتخابات هیئت تنیس گیلان، آیت کاظم زاده با 11 رأی اعضای مجمع برای چهار سال به عنوان رییس هیئت تنیس انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجمع انتخابات هیئت تنیس گیلان که با حضور مریم بخشی مدیرکل و کامبیز رنجبر نایب رییس فدراسیون در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت برگزار شد.

در این مراسم آیت کاظم زاده با 11 رأی از 13 آرای مأخوذه برای چهار سال به عنوان رییس هیئت تنیس گیلان انتخاب شد و سید امیرحسین میرحیدری دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیئت تنیس گیلان، دو رأی کسب کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در این مراسم با تأکید بر توجه ویژه به ظرفیت های رشته تنیس در گیلان اظهار کرد: برای پیشرفت این رشته ورزشی در گیلان باید از تمام ظرفیت های موجود تنیس استفاده شود و نباید با ورود یک گروه، افراد گروه دیگر نادیده گرفته شوند.

مریم بخشی با بیان اینکه گیلان می تواند شاهد پیشرفت این رشته در سطح کشور باشد، افزود: همچنین باید از تجربه افراد متخصص و باتجربه تنیس نهایت استفاده و بهره را برد تا هرچه زودتر شاهد گسترش و ارتقای این رشته ورزشی در گیلان و همچنین در سطح کشور باشیم.

وی افزایش سطح فنی مربیان تنیس را حائز اهمیت دانست و گفت: علاوه بر استفاده از همه نیروهای متخصص، باید سطح فنی مربیان تنیس گیلان نیز افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت کاظم زاده رییس هیئت تنیس گیلان شد

آیت کاظم زاده رییس هیئت تنیس گیلان شد