مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 18:352020-05-28سياسي

شاهرود و میامی سفید شدند/ بستری های استان سمنان به 40نفر رسیدند


استان سمنان بر اساس آمارها و اسناد موجود ، استان بیست و نهم کشور در شاخص تورم و گرانی است.

- شاهرود و میامی "سفید" شدند/ بستری های استان سمنان به 40نفر رسیدند ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: استان سمنان بر اساس آمارها و اسناد موجود ، استان بیست و نهم کشور در شاخص تورم و گرانی است.

علیرضا آشناگر در دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اظهار کرد: مجموعه مدیریتی استان در بحث مدیریت کرونا با همکاری تمامی دستگاههای مرتبط به صورت کاملا هماهنگ عمل کرد و در نتیجه این هماهنگی توانستند به سرعت بر این ویروس و شرایط ناشی از آن مسلط شود.

استاندار سمنان گفت: تقریبا همزمان با مشاهده اولین مورد ابتلا به کرونا در استان قم، استان سمنان نیز درگیر این ویروس و شیوع بالا کروناویروس شد.

وی با بیان اینکه تلاش شد تا از همان ابتدا و حتی در زمان برگزاری انتخابات، تمامی تدابیر در جهت کنترل و کاهش شیوع این ویروس اندیشیده شود به وضعیت بسیار خوب مراکز بهداشتی و درمانی استان پرداخت و افزود: استان سمنان یکی از استانهای صدرنشین کشور در بحث امکانات و تجهیزات پزشکی است و خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و دپوی مناسب اقلام پزشکی در طی دوران پیک این بیماری در سطح استان با هیچ مشکل جدی در این زمینه مواجه نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود و میامی سفید شدند/ بستری های استان سمنان به 40نفر رسیدند

شاهرود و میامی سفید شدند/ بستری های استان سمنان به 40نفر رسیدند