مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 05:052020-05-29اقتصادي

مشکلات کمی و کیفی آب در روستاهای شهر ری رفع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری روز گذشته در جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستاهای بخش مرکزی اظهار کرد: حوزه روستایی بخش مرکزی شهرستان ری دارای روستاهای متعدد و پر جمعیت است که در بحث تأمین آب شرب از لحاظ کیفیت و کمیت با مشکلاتی مواجه است.

وی افزود: اقداماتی که تاکنون در حوزه تأمین آب شرب صورت گرفته مقطعی و کوتاه مدت بوده، لذا به منظور رفع مشکلات مردم به دنبال اقدام اساسی در این حوزه هستیم.

بخشدار مرکزی ری در ادامه با تأکید بر اینکه بخشداری مرکزی برای تسریع روند امور با عوامل آبفا همکاری می کند، گفت: بخش مرکزی دارای 12روستا بوده که تنها 2روستای آن فاقد دهیاری است لذا با تعیین نماینده ای از سوی آبفا برای ارتباط با روستاها امکان تسهیل امور بیش از پیش خواهد شد.

فکوریان تصریح کرد: مشکل اصلی در روستاهای بخش مرکزی فرسودگی شبکه های آبرسانی است که به دلیل این فرسودگی ها مشکلاتی در آبرسانی و قطع شبکه در روستاها ایجاد می شود.

اصلاح شبکه 10روستای بخش مرکزی نیازمند 15میلیارد تومان بودجه فرشاد صبحی معاون فنی و مهندسی شرکت آب و فاضلاب منطقه6تهران(شهرری) نیز در ادامه جلسه با اشاره به ادغام آبفا روستایی و شهری گفت: با توجه به تجاربی که آبفا حوزه شهری دارد، پس از این یکپارچه سازی می توانیم مشکلات آبرسانی روستاها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کمی و کیفی آب در روستاهای شهر ری رفع می شود

مشکلات کمی و کیفی آب در روستاهای شهر ری رفع می شود