مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 05:502020-05-29بين الملل

هشدار آمریکا به شهروندانش در کرانه باختری و غزه


در پی آمادگی ها برای اعمال حاکمیت رژیم صهیونیستی بر غور اردن و تهدیدهای فلسطینیان، سفارت آمریکا در اراضی اشغالی به شهروندان خود نسبت به سفر به کرانه باختری و غزه هشدار داد.

- در پی آمادگی ها برای اعمال حاکمیت رژیم صهیونیستی بر غور اردن و تهدیدهای فلسطینیان، سفارت آمریکا در اراضی اشغالی به شهروندان خود نسبت به سفر به کرانه باختری و غزه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، این سفارت خانه با صدور بیانیه ای به شهروندان آمریکایی ساکن یا محصّل توصیه کرد که به کرانه باختری و غزه سفر نکنند و ضمن هوشیاری کامل، اقدامات مناسب را برای افزایش آگاهی امنیتی خود اتخاذ کنند.

در پی آمادگی ها برای اعمال حاکمیت رژیم صهیونیستی بر غور اردن و تهدیدهای فلسطینیان پس از توقف هماهنگی امنیتی سفارت آمریکا این هشدار را داد.

در بیانیه مذکور آمده است، این هشدار به این جهت است که ممکن است در کرانه باختری و غزه بدون هشدار قبلی اقدامات خشونت آمیزی رخ دهد و گذرگاه های امنیتی، بازارها و نهادهای دولتی در معرض حملات قرار بگیرند بنابراین شهروندان آمریکایی باید احتیاط کنند.

براساس این بیانیه، سفر کادرهای مؤسسات دولتی ایالات متحده و اعضای خانواده آنها به کرانه باختری و نوار غزه برای اهداف شخصی ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آمریکا به شهروندانش در کرانه باختری و غزه

هشدار آمریکا به شهروندانش در کرانه باختری و غزه