مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 06:052020-05-29اقتصادي

حمایت شیلات از متقاضیان طرح پرورش ماهی های زینتی


رییس اداره شیلات شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به نقش نگهداری آکواریوم در ایجاد محیطی آرام در منازل گفت: یکی از ویژگی طرح های پرورش ماهی های زینتی سهولت تکثیر و عام پسندی بوده که از متقاضیان پرورش ماهی های زینتی حمایت می شود.

- حسن قاسمپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با اشاره به فعالیت سه کارگاه صنعتی پرورش ماهی های زینتی اظهار کرد: پرورش ماهی های زینتی یکی از پردرآمدترین شغل ها در استان گیلان بوده و می تواند زمینه ساز اشتغال و رونق اقتصادی منطقه شود.

وی شهرستان آستانه اشرفیه را یکی از قطب های پرورش ماهی های زینتی در کشور دانست و افزود: سالانه دو میلیون بچه ماهی زینتی در کارگاه های این شهرستان تولیدشده و در این کارگاه ها برای 18 نفر اشتغال ایجاد می شود.

رییس اداره شیلات شهرستان آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه پرورش ماهی های زینتی کاری بسیار سخت ولی پردرآمد است، تصریح کرد: انجل، گلوپی، گلدفیش، تایگر، دم شمشیری، تترا، مولی، اسکار، گورامی، گوپی از انواع ماهی های زینتی هستند که در این شهرستان پرورش و به دیگر نقاط کشور صادر می شود.

قاسمپور با تأکید بر نقش نگهداری آکواریوم در ایجاد محیطی آرام گفت: یکی از ویژگی طرح های پرورش ماهی های زینتی سهولت تکثیر و عام پسندی بوده و از متقاضیان پرورش ماهی های زینتی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شیلات از متقاضیان طرح پرورش ماهی های زینتی

حمایت شیلات از متقاضیان طرح پرورش ماهی های زینتی