مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-29سياسي

«رومینا»؛ کاسبان خون و فقدان نورافکن رسانه ها


این روزها قصه تلخ «رومینا» را هر تریبونی به سلیقه خود روایت می کند و در این مجال رسانه بیدار همچون نور افکن با تاباندن نور همه ابعاد را روشن میکند تا مجال را از رسانه نماها بگیرد، - خبرگزاری فارس- گروه رسانه: این روزها ماجرای قتل دختر 13 ساله شمالی با نام رومینا توسط پدرش، نقل محافل شده است و هرکس به شیوه خودش این ماجرای تلخ، سخت و غم انگیز را روایت می کند.

این قصه تلخ این روزها از چند منظر در دستور کار رسانه های مختلف قرار گرفته است.

**رسانه های زرد و تلاش برای دیده شدن دسته ای از این رسانه ها که اخبار قتل رومینا را منتشر می کنند، تنها به فکر گرفتن کلیلک بیشتر هستند و در این میان از هیچ راست و دروغ و تخیلی برای روایت ماجرا کوتاهی نمی کنند.

آنها تلاش می کنند با القاء هیجان کاذب مخاطب را اسیر اخبار مبهم خود کنند و  در این مسیر گاهی دست به انتشار شایعاتی می زنند که هیچ سند و مدرکی ندارند و تنها مخرب افکار عمومی هستند و پاک کردن آنها از ذهن جامعه کار بسیار سخت و دشواری است.

**رسانه هایی که به دنبال اغراض سیاسی هستند دسته دیگر نیز رسانه هایی هستند که معمولا در خارج از کشور اداره می شوند و با وقوع چنین رویدادهایی تلاش می کنند از آن به عنوان دستمایه ای برای بی کفایت نشان دادن مسئولان جامعه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رومینا»؛ کاسبان خون و فقدان نورافکن رسانه ها

«رومینا»؛ کاسبان خون و فقدان نورافکن رسانه ها