مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-29سياسي

اقتصاد و فرهنگ اولویت مجلس یازدهم باشد


امام جمعه رشت توجه به مسائل مادی و معیشت را نخستین اولویت دانست و گفت: نظارت ها برای کنترل قیمت تشدید یابد و پس از مسائل اقتصادی باید به مسائل فرهنگی نیز توجه ویژه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در پیام جمعه به جای خطبه های نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) رشت با اشاره به گشتن یک مرد سیاه پوست در آمریکا اظهار کرد: آمریکایی ها می گویند قاتل را نباید اعدام کرد، اما اگر در جامعه ما دستور الهی اعمال شود مورد اعتراض قرار می گیریم و از ما می خواهند برخلاف دین عمل کنیم اما خودشان به قانون وحوش عمل می کنند.

وی دنیای امروز را مملو از جور و ظلم و ستم برشمرد و افزود: در ایام کرونا نیز ظلم های فراوانی در سراسر دنیا به بشر وارد کردند اما به ما خرده می گیرند که چرا به دستوران دین خود عمل می کنیم درحالی که برخی از درون کشور نیز با آن ها هم آوا می شوند.

امام جمعه رشت خطاب به منتخبان جدید مردم در مجلس یازدهم شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرموده بودند از برخی مصوبات مجلس دهم بوی غربی می آید، برخی از اولویت ها نیز در مجلس گذشته موردتوجه قرار نگرفت، به هرحال از زحمات مجلس پیشین تشکر می کنیم اما انتظاراتی از مجلس جدید داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد و فرهنگ اولویت مجلس یازدهم باشد

اقتصاد و فرهنگ اولویت مجلس یازدهم باشد