مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-29حوادث

دستگیری مدیر صفحه شبکه اجتماعی پارتی های شبانه


رییس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری گرداننده صفحه و کانال برگزار کننده پارتی های شبانه در کرج خبر داد.

- نور محمد فتحی زاده، رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه یک صفحه اینستاگرامی در امر تبلیغ و برگزاری پارتی های شبانه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند گرداننده صفحه اینستاگرامی با راه اندازی این صفحه و یک کانال تلگرامی اقدام به انتشار تصاویر پارتی های شبانه مختلط کرده و کاربران را در ازای دریافت مبالغی به این مهمانی ها دعوت می کند.

این مقام انتظامی تشریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی گرداننده این صفحه که یک خانم میانسال بود شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را در منطقه ماهدشت کرج شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

سرهنگ فتحی زاده بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی به صراحت به جرم خود اعتراف کرده و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: فضای مجازی به صورت دائم توسط پلیس رصد می شود و از شهروندان تقاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مدیر صفحه شبکه اجتماعی پارتی های شبانه

دستگیری مدیر صفحه شبکه اجتماعی پارتی های شبانه