مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:302020-05-29اقتصادي

480 کارت هدیه، عیدی دانشجویان بوشهری به نیازمندان


رییس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از توزیع 480 کارت هدیه توسط دانشجویان به نیازمندان بوشهری در عید فطر خبر داد.

- ذوالفقار عباسی فر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر در خصوص مرحله سوم کمک های مؤمنانه در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان از ویروس کرونا و خانواده های نیازمند، تعداد 480 کارت هدیه 200 هزارتومانی علاوه بر بسته های معیشتی توزیع شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: این کارت های هدیه از سوی 12 گروه جهادی دانشجویی به نیازمندانی تعلق گرفت که توسط پایگاه های بسیج در شهرستان ها شناسایی و مشخصات آن ها در سامانه نیرو انسانی بسیج ثبت گردیده است.

وی با اشاره به اقدامات گروه های جهادی در استان بوشهر گفت: جوانان دانشجوی مؤمن و انقلابی از آغاز شیوع ویروس کرونا باروحیه جهادی در عرصه های مختلف اقدامات ارزشمندی همچون راه اندازی ایستگاه های کنترل ورود و خروج، ایجاد کارگاه های تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی کردن و رفع آلودگی مراکز فرهنگی، بهداشتی، عمومی در سطح شهرها، جمع آوری، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی انجام داده اند.

عباسی فر گفت: احساس مسؤولیت، تعهدپذیری، نوع دوستی جوانان و خدمات بی نظیر آنان حماسه ای از همدلی و کمک مؤمنانه در بین آحاد مردم عزیز شکل داده که این اقدام تبدیل به نهضت عظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

480 کارت هدیه، عیدی دانشجویان بوشهری به نیازمندان

480 کارت هدیه، عیدی دانشجویان بوشهری به نیازمندان