مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 16:152020-05-29سياسي

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور هرات هرابرجان در آینده ای نزدیک


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور هرات- هرابرجان در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن صادقیان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر هرات که در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، به نقش مهم شوراها در نظارت بر شهرداری ها اشاره و اظهار کرد: در شهرستان خاتم پروژه های عمرانی و زیرساختی خوبی انجام شده است و این طرح ها در سال جاری نیز تداوم می یابد.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی باند دوم هرات - هرابرجان آغاز می شود و امیدواریم مشکل مردم شهرستان خاتم در این رابطه به زودی حل شود.

صادقیان درباره مسائل مطرح شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر هرات در این جلسه، خاطرنشان کرد: در هفته های آینده موضوع های مطرح شده با حضور مدیران کل مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای عملیاتی برای برطرف کردن مشکلات ارائه شود.

اعضای شورای اسلامی شهر هرات نیز در این نشست به بیان مشکلات طرح تفصیلی شهر هرات و ضرورت اصلاح ورودی شهر هرات از سمت نی ریز فارس و کمبود پارک و فضای سبز پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، احداث مجتمع فرهنگی هنری شهر هرات یکی از موارد مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد مراحل قانونی و اداری برای اجرایی شدن این پروژه در سال 99 انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور هرات هرابرجان در آینده ای نزدیک

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور هرات هرابرجان در آینده ای نزدیک