مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 02:552020-05-29اقتصادي

پروژه 4خطه کردن محور دره شهر-پلدختر 35 درصد پیشرفت دارد


مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پروژه چهارخطه خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر از پیشرفت فیزیکی 35 درصدی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر کاظمی عصر جمعه در بازدید از محور دره شهر-پلدختر اظهار کرد: عملیات اجرایی چهارخطه شدن خروجی شهر دره شهراستان ایلام به سمت پلدختر استان لرستان به طول 13 کیلومتر با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: قطعه اول این طرح به طول 13 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 35 درصد در حال اجرا است و مطالعه 5پ نج کیلومتر باقی مانده این مسیر تا پل گاومیشان به انجام رسیده که در صورت تأمین اعتبار لازم عملیات اجرایی قطعه بعدی نیزاجرایی می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: برای اجرای 13 کیلومتر اول این طرح نزدیک به 60 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد وی افزود: طراحی پل بزرگ گاومیشان نیز انجام گرفته و در آینده نزدیک عملیات احداث این پروژه بزرگ بر روی رودخانه سیمره نیز آغاز خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: از مزایای این طرح علاوه بر افزایش ایمنی مسیر می توان به تسهیل ارتباط استان ایلام با استانهای لرستان و خوزستان از طریق شهرستان پل دختر و همچنین ارتباط شهرستانهای شرقی استان ایلام با شهرستان های آبدانان و دهلران از طریق تونل بزرگ کبیر کوه و در نهایت دسترسی به مرز چیلات و شمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 4خطه کردن محور دره شهر-پلدختر 35 درصد پیشرفت دارد

پروژه 4خطه کردن محور دره شهر-پلدختر 35 درصد پیشرفت دارد