مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:002020-05-29اقتصادي

ماجرای سوختن زباله ها در سراب قنبر کرمانشاه


ماجرای انتهای سراب قنبر کرمانشاه و زباله ها قدمتی چند ساله دارد که هنوز حل نشده و هر سال در روزهای گرم سال داستانش جدی تر می شود.

- ایسنا/کرمانشاه ماجرای انتهای سراب قنبر کرمانشاه و زباله ها قدمتی چند ساله دارد که هنوز حل نشده و هر سال در روزهای گرم سال داستانش جدی تر می شود.

اگرچه کرمانشاه یک سایت مدیریت و بازیافت زباله دارد، اما در محدوده انتهای سراب قنبر نیز حجم زیادی زباله وجود دارد که بخشی از آن پسماندهای بیمارستانی است و دپو این حجم زباله در روزهای گرم سال پیامدهای زیادی از آتش سوزی تا بوی نامطبوع و.

به همراه دارد.

حجم انبوه زباله دپو شده هم حرارت زیادی تولید می کند و هم گاز متان حاصل از آن به راحتی قابل اشتعال است و در این روزهای گرم با کوچکترین جرقه ای آتش می گیرد.

به گفته فعالان محیط زیست، آتش سوزی در این منطقه هر روز تکرار می شود و دود ناشی از آن به سمت شهر کرمانشاه حرکت می کند که تهدید جدی هم برای سلامت مردم و هم محیط زیست محسوب می شود.

یکی از فعالان محیط زیست کرمانشاه با بیان اینکه سوختن زباله ها در محدوده انتهای سراب قنبر هر روز رخ می دهد، گفت: دود حاصل از سوختن این زباله ها به سمت شهر کرمانشاه می آید و خطر جدی برای سلامت مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سوختن زباله ها در سراب قنبر کرمانشاه

ماجرای سوختن زباله ها در سراب قنبر کرمانشاه