مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:102020-05-29پزشكي

همدان، میزبان جشنواره نشریات دانشجویی الکترونیکی دانشگاه های علوم پزشکی


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اعلام کرد: جشنواره نشریات دانشجویی الکترونیکی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در همدان برگزار می شود.

- دکتر سیده زهرا اصغری در گفت و گو با ایسنا، ادامه داد: این جشنواره که با عنوان بازدم در نیمسال اول سالتحصیلی 99 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد، با محوریت مبارزه با کروناویروس است.

وی محورهای جشنواره را این گونه معرفی کرد: نشریه برتر، تألیف مقاله علمی، تألیف مقاله اجتماعی و فرهنگی، ترجمه مقاله، گزارش، مصاحبه، عکس، آثار گرافیکی شامل طرح و اینفوگرافی، یادداشت شامل متن ادبی و دلنوشته های کادر درمان و دانشجویان محورهای جشنواره بازدم هستند و فرصت ارسال آثار تا پایان خردادماه سال جاری است.

اصغری درباره فعالیت های معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی نیز اظهار کرد: یکی از اهداف اولیه یا روساختی ترین هدف ورود دانشجویان به دانشگاه مسائل آموزشی، تحصیلی، کسب مهارت و به دست آوردن اطلاعات علمی است، در واقع دانشجویان با ورود به دانشگاه تخصصی کسب می کنند که پس از فارغ التحصیلی وسیله خدمت آن ها باشد.

وی ادامه داد: اگرچه این هدف ارزشمند است اما کافی نیست، بنابراین یکی از رسالت های دانشگاه این است که بتواند دانشجو را نسبت به نقش اجتماعی که در آینده ایفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان، میزبان جشنواره نشریات دانشجویی الکترونیکی دانشگاه های علوم پزشکی

همدان، میزبان جشنواره نشریات دانشجویی الکترونیکی دانشگاه های علوم پزشکی