مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:202020-05-29بين الملل

کوتاه آمدن فیس بوک در برابر خشونت طلبی ترامپ


در شرایطی که توییتر در برابر پستی از ترامپ که مروج خشونت طلبی بود، واکنش تندی نشان داد، فیس بوک در برابر محتوای مشابه اقدامی انجام نداده و آن را محدود نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، توییتر یکی از پست های ترامپ را که مروج اعمال خشونت بر علیه معترضان آمریکایی بود، محدود کرد و این امر به واکنش تند ترامپ منجر شد.

  توییتر علت محدود کردن پست یادشده را آن دانسته که از الهام بخشی مطالب ترامپ برای دعوت دیگران به اعمال خشونت جلوگیری شود.

توییتر در مورد پست های مشابه ارسالی حساب توییتر کاخ سفید هم واکنش مشابهی نشان داده ولی فیس بوک در هیچ یک از این موارد محدودیتی بر علیه ترامپ اعمال نکرده است.

اینستگرام نیز که تحت تملک فیس بوک است، نسبت به ترامپ کرنش کرده و تصمیم تندی بر علیه او نگرفته است و ظاهرا مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک اعتقادی به ترویج خشونت توسط ترامپ ندارد.

زاکربرگ که به علت فرمان برداری از ترامپ و عدم محدود کردن پست ها و مطالب تند وی با انتقاداتی مواجه شده، روز جمعه مطلبی در این زمینه منتشر کرد.

وی در این مطلب تصریح کرده که اگر چه واکنش شخصی خود او نسبت به لفاظی های التهاب آفرین ترامپ منفی است، اما نظر شرکت فیس بوک این است که کلمات مورد استفاده وی سیاست های این شرکت را –


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاه آمدن فیس بوک در برابر خشونت طلبی ترامپ

کوتاه آمدن فیس بوک در برابر خشونت طلبی ترامپ