مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:302020-05-30ورزشي

رونمایی از تندیس پهلوان حسین توکلی در محمودآباد


معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی وجود داشت سعی کردیم حمایت های معنوی از اسطوره های ورزشی را که در قالب طرح های امیدافزا برای ورزشکاران تعریف می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، آیین رونمایی از اِلمان حسین توکلی قهرمان ارزنده وزنه برداری دنیا در ابتدای بلوار شهیدان محمدزاده شهر محمودآباد برگزار شد.

  محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه در سال منتهی به المپیک قرار داریم، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب اختلال در اجرای برنامه های مدون ورزش و جوانان برای حضور مقتدرانه و هدفمند ورزشکاران استان در رویداد المپیک شده است.

وی افزود: ما در بعد فرهنگی با توجه به خلاء هایی که به لحاظ محدودیت های کرونایی وجود داشت سعی کردیم در برنامه ریزی و اجرا تلاش و تکاپوی بیشتری داشته باشیم و حمایت های معنوی از اسطوره های ورزشی نیز در قالب همین طرح های امیدافزا برای ورزشکاران تعریف می شود.

  وی با اشاره به رونمایی از تندیس پهلوان حسین توکلی در محمودآباد گفت: آمادگی اجرای چنین برنامه های مشابهی را در سراسر مازندران داریم و از آنجا که مازندران مهد ورزشکاران و پهلوانان محسوب می شود با تمام ظرفیت ها برای ادامه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس پهلوان حسین توکلی در محمودآباد

رونمایی از تندیس پهلوان حسین توکلی در محمودآباد