مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:552020-05-30سياسي

آیا اولین دستور کار مجلس یازدهم «شفافیت» است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس دهم بیشترین شعار و وعده را درباره شفافیت داد، اما کارنامه ای خالی از شفافیت از خود بر جای گذاشت؛ این مجلس گرچه بار ها طرح شفافیت آرای نمایندگان را به صحن آورد، - مجلس دهم بیشترین شعار و وعده را درباره شفافیت داد، اما کارنامه ای خالی از شفافیت از خود بر جای گذاشت؛ حالا منتخبان مجلس یازدهم که در شعار ها و نطق ها برای شفافیت اعلام آمادگی کرده بودند، با آغاز مجلسی جدید، فرصتی برای تحقق شعار خود یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس دهم بیشترین شعار و وعده را درباره شفافیت داد، اما کارنامه ای خالی از شفافیت از خود بر جای گذاشت؛ این مجلس گرچه بار ها طرح شفافیت آرای نمایندگان را به صحن آورد، اما به سرانجام نرساند، سرنوشت دیگر طرح های شفاف ساز هم مشابه همین بود.

طرح شفافیت آرای نمایندگان بعد از کش و قوسی دوساله بالاخره در شهریورماه سال گذشته با قید فوریت به صحن علنی آمد، اما نمایندگان به رد فوریت شفاف شدن آرایشان رای دادند.

** مخالفت مجلس دهم با شفافیت آرای نمایندگان براساس تبصره نخست این طرح قرار بود در تمامی مواردی که به موجـب ایـن قانون رأی گیری به عمل می آید جهـت اطلاع مردم، اسامی نمایندگان موافق، مخالف و ممتنع منتشـر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اولین دستور کار مجلس یازدهم «شفافیت» است؟

آیا اولین دستور کار مجلس یازدهم «شفافیت» است؟