مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:062020-05-30اقتصادي

نگاهی به عملکرد سمعک های هوشمند


سمعک های هوشمند سخت افزارهای کمک شنوایی هستند که با داشتن ابعادی کوچکتر، دارای میکروفن و رسیوری قوی تر بوده، توانایی انتقال صدا با قدرت و کیفیت بیشتری را به مددجو دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، چنانچه به سیر تکاملی ابزار و وسایلی که توسط انسان ها ساخته شده اند نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که پیشرفت دانش تئوری و افزایش تجربیات عملی که با تنوع در طراحی، تعدد روش های ساخت و قدم گذاشتن در مسیر ایده های تازه خودنمایی می کند، مقدمات هوشمند شدن آنها را فراهم آورده است.

سخت افزارهای هوشمند اگرچه برای سخت افزارهای هوشمند تعاریف متعددی ارائه می شود، ولی آنچه همگان در این باره پذیرفته اند وجود یک فناوری پیشرفته به منظور القای یک بینش کلی از محیط اطراف این دستگاه به آن است.

به عبارتی دیگر وجود میکروکنترلر یا میکروپروسسورهای بسیار حساس و کوچک در این محصولات در کنار برنامه های سنگین و دقیق کامپیوتری روی آنها باعث شده تا بتوانند با برقراری ارتباط با دنیای اطراف خود، اهدافی که از سوی انسان به آنها محول شده است را انجام دهند.

در همین رابطه از سمعک هوشمند یا سمعک زیمنس گرفته تا جاروبرقی های خودکار، تلفن های همراه، ربات های جراح، سامانه های نظامی، سیستم های سرگرمی، سخت افزارهای تشخیص هویت و ده ها مثال دیگر، جملگی محصولات ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به عملکرد سمعک های هوشمند

نگاهی به عملکرد سمعک های هوشمند