مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:102020-05-30سياسي

پیام تبریک رییس کانون وکلای دادگستری مرکز به رییس مجلس شورای اسلامی


عیسی امینی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در پیامی به رییس مجلس شورای اسلامی، انتخاب هیات رییسه مجلس دوره یازدهم را تبریک گفت.

- عیسی امینی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در پیامی به رییس مجلس شورای اسلامی، انتخاب هیات رییسه مجلس دوره یازدهم را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف رییس محترم مجلس شورای اسلامی با سلام انتخاب جناب عالی به عنوانِ رییس مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس و همچنین انتخاب سایر اعضای محترم هیأت رییسه را به نمایندگی از هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز شادباش عرض نموده و موفقیت حضرتعالی را در تحقق وظیفه سترگ و رسالت بزرگی که بردوش گرفته اید از درگاه خداوند متعال آرزومندیم.

کانون های وکلای دادگستری کشور همواره با اتکا بر استقلال نهاد وکالت و پایبندی بر شرافت شغلی خود، در پی تضمین حقوق شهروندان و کسب موفقیت های ایران عزیز در مجامع حقوقی و مراجع قضایی بین المللی بوده اند.

امیدوارم که با حضور آن جناب و هیأت رییسه محترم مجلس یازدهم شاهد وضع قوانینی مترقی در راستای توسعه کشور، تضمین حق دفاع مردم و تقویت استقلال کانون وکلا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس کانون وکلای دادگستری مرکز به رییس مجلس شورای اسلامی

پیام تبریک رییس کانون وکلای دادگستری مرکز به رییس مجلس شورای اسلامی