مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:152020-05-30اقتصادي

توسعه کسب وکارهای فضاپایه برنامه امسال سازمان فضایی


رییس سازمان فضایی ایران توسعه کسب وکارهای فضاپایه را از اولویت های این سازمان در سال جهش تولید دانست و گفت: در این راستا تلاش کردیم فناوری های فضایی کاربردی در حوزه هایی چون تصویربرداری، - رییس سازمان فضایی ایران توسعه کسب وکارهای فضاپایه را از اولویت های این سازمان در سال جهش تولید دانست و گفت: در این راستا تلاش کردیم فناوری های فضایی کاربردی در حوزه هایی چون تصویربرداری، مدیریت بلایای طبیعی، کشاورزی، هواشناسی و در سایر حوزه ها را توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر مرتضی براری در رویداد ایده شوی دات راینکس؛ ارائه ایده در حوزه ناوبری و موقعیت یابی، افزود: در سازمان فضایی علاوه بر توسعه متوازن زیر ساخت های فضایی، توسعه خدمات فضا پایه را به عنوان یکی از اولویت ها در دستور کار قرار داده ایم.

وی ادامه داد: بر این اساس در دو سال گذشته تلاش کردیم فناوری های فضایی کاربردی را در حوزه هایی چون تصویربرداری، مدیریت بلایای طبیعی، کشاورزی، هواشناسی و در سایر حوزه ها توسعه دهیم.

براری با بیان اینکه سال جاری مزین به نام سال جهش تولید است، خاطر نشان کرد: در این راستا تلاش می شود که با همکاری بخش خصوصی و دولتی جهش تولید را در توسعه کسب و کارهای این عرصه و ارائه خدمات جدید فضاپایه به جامعه ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کسب وکارهای فضاپایه برنامه امسال سازمان فضایی

توسعه کسب وکارهای فضاپایه برنامه امسال سازمان فضایی