مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-30فرهنگي

تقدیر وزیر ارشاد از نویسندگان کتاب «قصه های واقعی شیرین کرونا»


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای به مدیرعامل خبرگزاری فارس، از خبرنگاران و گزارشگران این رسانه در تولید کتاب «قصه های واقعی شیرین کرونا» قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای خطاب به پیام تیرانداز، مدیرعامل خبرگزاری فارس، کتاب قصه های واقعی شیرین کرونا را طلیعه رزمایش هنری و رسانه ای در دوران کرونا دانست و از وی و خبرنگاران و گزارشگران فارس به خاطر نگارش و انتشار این اثر تشکر کرد.

متن کامل نامه وزیر ارشاد به مدیرعامل فارس به شرح زیر است: جناب آقای پیام تیرانداز مدیرعامل محترم خبرگزاری فارس باسلام و آرزوی قبولی طاعات کتاب قصه های واقعی شیرین کرونا را دریافت کردم.

آن چه که در 33 گزارش این کتاب به قلم خبرنگاران آن خبرگزاری منتشر شده است، قطرات مهر و امید مردم این سرزمین را در اوج مصیبت کرونایی گردآوری و در قالب واژگان و کلمات نشانده و آن را در مجموعه ای ارزشمند به یادگار گذاشته است.

ضبط و ثبت این امواج همدلی در اقیانوس مهربانی ملت شریف ایران، بخشی از وظایف اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این سرزمین است که این مجموعه، طلیعه این رزمایش هنری و رسانه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر ارشاد از نویسندگان کتاب «قصه های واقعی شیرین کرونا»

تقدیر وزیر ارشاد از نویسندگان کتاب «قصه های واقعی شیرین کرونا»