مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-30اقتصادي

در دوران تحریم باید به داشته های خود متکی شویم/ فرآیند ترخیص کالا باید کاهش یابد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: در دوران تحریم باید بیشتر از هر زمان دیگری به داشته های خود متکی شده و موانع را از پیش رو برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود خوانساری صبح امروز 10 خردادماه، در مراسم رونمایی از پنجره واحد شروع کسب وکار با اشاره به مشکلات پیش روی اقتصاد ایران گفت: هم اکنون اقتصاد ایران با مشکلاتی همچون تحریم و عدم فروش نفت مواجه است که بر این اساس، ضرورت اداره اقتصاد ایجاب می کند که به داشته های خود متکی شویم.

وی افزود: اما برای استفاده از ظرفیت های حداکثری داخلی برای پیشبرد اهداف اقتصادی، لازم است که بسترهایی را فراهم کرد که یکی از آنها، کاهش تعداد مجوزها و بروکراسی حاکم بر کشور است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تصریح کرد: اتاق بازرگانی ایران تاکنون برای ارتقای سطح دو شاخص مهم doing bussiness و بهبود محیط کسب و کار در ایران گام های خوبی برداشته است؛ این در حالی است که مجموعه اصلاحات و اقداماتی در زمینه پنجره واحد، در دولت سازندگی برداشته شد، اما بعد از گذشت مدتی متوقف شد و امروز ما در اتاق تهران قصد داریم تا این مسیر را به شیوه ای جدید ادامه دهیم.

به گفته خوانساری، در شرایطی که ورود کالا تا 15 روز معاف از جریمه است، اما هیچ کالایی در کمتر از فاصله زمانی دو تا 6 ماه ترخیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دوران تحریم باید به داشته های خود متکی شویم/ فرآیند ترخیص کالا باید کاهش یابد

در دوران تحریم باید به داشته های خود متکی شویم/ فرآیند ترخیص کالا باید کاهش یابد