مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:062020-05-30بين الملل

اقدامات آمریکا علیه هنگ کنگ محکوم به شکست است


روزنامه وابسته به حزب کمونیست چین در سرمقاله ای عنوان کرد، اقدام اخیر دولت آمریکا در پایان دادن به یک سری امتیازات تجاری ویژه برای هنگ کنگ مداخله فاحش در امور داخلی چین محسوب شده و محکوم به شکست است .

- روزنامه وابسته به حزب کمونیست چین در سرمقاله ای عنوان کرد، اقدام اخیر دولت آمریکا در پایان دادن به یک سری امتیازات تجاری ویژه برای هنگ کنگ "مداخله فاحش در امور داخلی چین محسوب شده و محکوم به شکست است".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نشریه پیپلز دیلی، وابسته به حزب حاکم کمونیست چین در سرمقاله ای که امروز شنبه منتشر کرد به اقدام اخیر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در لغو وضعیت ویژه برای هنگ کنگ بعد از جنجال مربوط به تصویب قوانین امنیت ملی جدید در پارلمان چین برای این دولت شهر پاسخ داد.

این نشریه نوشت: تمامی مردم چین عزمی راسخ برای مخالفت با هرگونه مداخله در امور هنگ کنگ از جانب هرگونه نیروی خارجی دارند.

در ادامه این سرمقاله آمده است: مردم چین از این اقدام برتری جویانه و تلاش برای مداخله در امور هنگ کنگ و مداخله فاحش در امور داخلی چین مرعوب نخواهند شد و این اقدام محکوم به شکست است.

این نشریه چینی عنوان کرد: هرگونه تلاش برای مجبور کردن چین به دادن امتیاز در قبال منافع اساسی خود از جمله حاکمیت و امنیت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات آمریکا علیه هنگ کنگ محکوم به شکست است

اقدامات آمریکا علیه هنگ کنگ محکوم به شکست است