مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:202020-05-30اقتصادي

نخستین قرارداد بیمه بخش فضایی کشور منعقد شد


رییس سازمان فضایی ایران از انعقاد نخستین قرارداد بیمه بخش فضایی کشور با هدف ایمن سازی پروژه های فضایی از لحاظ اقتصادی، کاهش ریسک و جبران پیامدهای مالی، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: امروزه اجرای پروژه های فضایی در تمام دنیا همچنان با ریسک بالایی همراه است و توسعه فعالیت های بیمه در حوزه فضایی با هدف ایمن کردن پروژه های فضایی از لحاظ اقتصادی، کاهش ریسک و جبران پیامدهای مالی در مسیر توسعه فعالیت های فضایی، نقش مهمی در شکل دهی حلقه های زنجیره ارزش این حوزه ایفا می کند.

وی ادامه داد: با تشکیل کارگروهی متشکل از بازیگران حوزه فضایی و سازمان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهاد حاکمیتی صنعت بیمه، فعالسازی صنعت بیمه در بخش فضایی در دستور کار سازمان فضایی ایران قرار گرفت و اولین قرارداد بیمه بخش فضایی کشور منعقد شد.

معاون وزیر ارتباطات افزود: توسعه کاربردها و خدمات فناوری فضایی از مهمترین اولویت های سازمان فضایی است و در تلاش هستیم تا با حمایت و توسعه بخش خصوصی این خدمات را در تمام حوزه ها مانند هواشناسی، محیط زیست، بلایای طبیعی، خدمات شهری، منابع آب و انرژی، کشاورزی و.

در سراسر کشور ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین قرارداد بیمه بخش فضایی کشور منعقد شد

نخستین قرارداد بیمه بخش فضایی کشور منعقد شد