مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-30سياسي

آغاز زندگی مشترک زوج جوان چاروسایی در کنار شهدای گمنام/تصاویر


با هدف ترویج فرهنگ ساده زیستی؛ زوج جوان چاروسایی زندگی مشترک خود را در گلزار شهدای گمنام آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، دو زوج جوان چاروسایی با حضور در جوار گلزار شهدا گمنام شهر قلعه رییسی زندگی خود را آغاز کردند.

این دو زوج قرار بود در تالار و با هزینه گزاف زندگی  خود را آغاز کنند که با تصمیمی که گرفتند زندگی خود را ساده و در جوار مزار شهدا آغاز کردند.

 جواد ارغوان داماد این مراسم با بیان اینکه شهدا درهمه جا ناظر بر اعمال همه هستند گفت: همیشه آرزو داشتم که مراسم عقد خود را در کنار مزار شهدا برگزار کنم به همین دلیل چنین فضایی را برای نخستین روز آغاز زندگی مشترک خود انتخاب کردم.

وی افزود: برگزاری این آیین به صورت ساده و بدون گناه سبب می شود که دعای شهدا و امام زمان(عج) بدرقه راه زندگی زوج های جوان باشد.

وی ادامه داد: گلزارشهدا در حقیقت تداعی گر یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و امروز آرامش و امنیت ما مرهون خون شهدا بوده و باید ادامه دهنده راه آنان در نظام جمهوری اسلامی باشیم.

خانم اندامی عروس مراسم نیز گفت: یکی از آرزوهای من برگزاری مراسم ازدواج بوده و امروز همه مسئولان و ملت ایران مدیون شهدا هستند و چنین اتفاقی در واقع سبب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در میان جوانان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز زندگی مشترک زوج جوان چاروسایی در کنار شهدای گمنام/تصاویر

آغاز زندگی مشترک زوج جوان چاروسایی در کنار شهدای گمنام/تصاویر