مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-30اقتصادي

احداث صنایع آب معدنی و نوشابه در طالقان به کجا رسید؟


فعلاً چهار نقطه برای استقرار زیرساخت های مربوط به صنایع آب معدنی در طالقان انتخاب شده و باید از بین این نقاط یک نقطه نهایی شود.

- ایسنا/البرز فرماندار طالقان گفت: فعلاً چهار نقطه برای استقرار زیرساخت های مربوط به صنایع آب معدنی در طالقان انتخاب شده و باید از بین این نقاط یک نقطه نهایی شود.

بهنام جهانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین وضعیت احداث صنایع مرتبط با آب معدنی و نوشابه در طالقان گفت: طی چندین جلسه ای که با منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و شهرک های تخصصی در استانداری داشته ایم، چندین نقطه برای اختصاص زمینی به منظور شروع ساخت شهرک صنعتی بسته بندی آب معدنی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: انتخاب زمین برای احداث این صنایع کار ساده ای نیست چون برای شروع این فعالیت به بیش از 50 هکتار زمین نیازمند هستیم.

جهانی در ادامه از تبدیل شهرک به مجتمع خبر داد و اظهار کرد: پیشنهاد شخصی من این بوده که شهرک سازی به مراتب کار سخت تری نسبت به مجتمع است و دستورالعمل های زیادی وجود دارد که باید به آن عمل شود، اما مجتمع سازی قوانین ساده تری دارد؛ نظر من این است که مطالعه و بررسی ها صورت بگیرد و درصورت موافقت مجتمع را جایگزین شهرک بکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث صنایع آب معدنی و نوشابه در طالقان به کجا رسید؟

احداث صنایع آب معدنی و نوشابه در طالقان به کجا رسید؟