مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-30سياسي

عملیات اجرایی باند دوم محور هرات هرابرجان به زودی آغاز می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر هرات از آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور هرات - هرابرجان در آینده ای نزدیک خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر هرات از آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور هرات - هرابرجان در آینده ای نزدیک خبر داد.

محسن صادقیان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت شورای اسلامی شهر هرات، نقش مهم شوراها در نظارت بر شهرداری ها را خاطرنشان کرد و گفت: طرح های عمرانی و زیرساختی خوبی در شهرستان خاتم انجام شده یا در حال انجام است.

وی خبر خوبی را به مردم شهرستان خاتم داد و اعلام کرد: در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی باند دوم هرات - هرابرجان آغاز می شود.

معاون عمرانی استاندار درباره مسائل شورای اسلامی شهر هرات نیز دستور داد: در هفته های آینده موضوع های مطرح شده با حضور مدیران کل مرتبط مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای عملیاتی برای برطرف کردن مشکلات ارائه شود.

اعضای شورای اسلامی شهر هرات در این نشست به بیان برخی از مشکلات طرح تفصیلی شهر هرات و همچنین ضرورت اصلاح ورودی شهر هرات از سمت نی ریز فارس و کمبود پارک و فضای سبز پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی باند دوم محور هرات هرابرجان به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی باند دوم محور هرات هرابرجان به زودی آغاز می شود