مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:182020-05-30اقتصادي

تمدید دو ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی


مدیرکل امور مالیاتی گلستان از تمدید موعدهای مقرر در قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده خبرداد.

- علی اصغر هزارجریبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی به مدت دو ماه و حداکثر تا پایان شهریور ماه 1399 تمدید شد.

وی با اشاره به ابلاغ مصوبات هفدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، افزود: براساس این مصوبه موعدهای مقرر در قانون مالیات های مستقیم و مالیات برارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی که مهلت انقضای آن از یک اردیبهشت الی 31 تیر بوده است، به مدت دو ماه و حداکثر تا پایان شهریورماه سال 1399 تمدید می شود.

هزارجریبی بیان کرد: به این ترتیب مودیان حقیقی و یا صاحبان مشاغل تا 31 مرداد ماه سال جاری و اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری جهت تسلیم اظهارنامه مالیاتی موضوع ماده 110 قانون مالیات های مستقیم تا 31 شهریور سال 99 مهلت خواهند داشت.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان عنوان کرد: همچنین طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده هم تمدید شده است.

هزارجریبی تصریح کرد: با توجه به اینکه موعد ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده دوره بهار 1399 تا 15 تیرماه است، این دسته از مودیان هم تا 15 شهریور 1399 مهلت دارند، اظهارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید دو ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی

تمدید دو ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی