مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-30سياسي

امام خمینی (ره) شناسنامه و هویت انقلاب ایران است


فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه پرورش یافتن در مکتب امام خمینی (ره) افتخار ایرانیان است، گفت: امام خمینی (ره) شناسنامه و هویت انقلاب ایران است.

- صومعه سرا- فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه پرورش یافتن در مکتب امام خمینی (ره) افتخار ایرانیان است، گفت: امام خمینی (ره) شناسنامه و هویت انقلاب ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلال سید محمدی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل (ره) در فرمانداری شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که از آن به عنوان روز عزای رسمی یاد شده برگی از تاریخ انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

سید محمدی تصریح کرد: امام راحل شناسنامه انقلاب اسلامی ایران و افکار و راه سیره و منش ایشان در جهان امروزی برای هر آزاد مردی شناخته شده است.

وی با بیان اینکه حرکت امام و انقلاب اسلامی فراتر از مرز جغرافیایی است، افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا در تمام ابعاد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه کمتر کشوری متأثر از افکار بلند امام راحل و منش آزاده خواهی و ظلم ستیزی نشده است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان نماد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی و آزادگی در جهان شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) شناسنامه و هویت انقلاب ایران است

امام خمینی (ره) شناسنامه و هویت انقلاب ایران است